Twilight!


Ja det är nånting med den där filmen som gör så att man aldrig får nog. Ska till skolan om ungefär 6-7 timmar men jag orkar inte sova så jag kan väll lika gärna ta och somna till Twilight? Har laddat upp med vatten och sura bilar som legat i en påse på mitt rum i kanske 2 veckor. Jag är ingen godisätare men ibland blir man riktigt sugen och sura godisar är bäst.

Åkte inte in till skolan alls idag, vet inte riktigt varför men jag gick iallafall på idrotten. Imorgon är en såndär seg dag men jag gillar det ,lite. 23 dagar kvar till studenten och jag är fortfarande förvånad hur fort det har gått och hur fort de kvar varande dagarna kommer swischa förbi och den dagen då jag marscherar med klassen ner till parken med mössan på och sjungandes på ramsan kommer komma fort som tåget. Helt sjukt.

Jag har fortfarande bara hunnit läsa första kapitlet i Twilight boken och det var för en månad sen kanske men jag har inte haft tid pga alla skoluppgifter men jag ska läsa klart den i Turkiet har jag bestämt. Nej nu ska jag kik på filmen innan jag lägger mig.





<3

Kommentarer
Anaïs säger:

Gud ja, twilight om och om igen, älskar dessutom introt på blue foundations låt eyes on fire! Det är som filmen.

Haha video-sminkguide, fan jag har ingen videofunktion på min kamera! :( men kanske lite mer fina-smink-bilder, med typ lösögonfransar och läppstift och så :)



På fredag... shit, alltså jag måste ta en sväng förbi och hälsa men jag har världens största prov på lördag (!!!) morgon klockan åtta. FUCK!

2009-05-12 | 22:47:53
Bloggadress: http://anamedis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback