Tack!


Känns ju verkligen bra att äns vänner tänker vissa saker om en som är riktigt "uppskattande" Jag är visst väldigt seg och typ blir sur för minsta lilla, visst jag är seg och ja ibland kan jag blir sur men inte behöver någon rubba det i ansiktet på mig som världens negativaste grej? Jag förstår på ett sätt men ändå inte. Ibland tänker jag varför jag inte har vänner som visar att de tycker om mig när det känns som om jag gör det, jag ogillar verkligen när vänner nästan aldrig hör av sig och jag får göra det själv ibland. Det är väldigt drygt och sorgligt. Jag vill bara känna mig lite uppskattad, lite behövd, är det så mycket att begära? Jag blir så jäkla less. När jag mår riktigt dåligt som tex när jag får reda på att mitt ex gift sig eller skaffat barn och skrivit det på bdb så bryr sig vännen över bdb och en annan inget alls. Ingen ringer och frågar hur jag mår eller för att fråga om jag vill prata ut när de vet hur jag reagerar på det, nej ingen hör av sig. Det var bara en som fråga och det var Carro som jag knappt känt länge. Känns väldigt bra att mina vänner bryr sig om mig, det syns ju verkligen. Tack.

Ja jag är en ganska ostabil känslosam människa ibland men det ska väll inte behöva betyda att man ska bry sig mindre?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback