Plugg, plugg, PLUGG!


Gaaah jag blir helt galen! Gjorde en lista idag med saker som jag har kvar att göra och den blev ganska lång. Dock ska jag försöka lämna in 3 inlämningsuppgifter imorgon, ska bara fixa till dem lite. Sen har jag dom ur vägen och kan koncentrera mig på två viktiga ämnen. Första är filosofi där jag har två inlämningsuppgifter jag inte gjort som måste göras sedan kultur & idehistoria uppgifter som jag fick idag, ett PM och två inlämningsuppgifter som skall vara klara fredagen 22 maj, yeeey. De är de två jag kommer koncentrera mig på mest och historia och medeltids provet på måndag. Två ganska stora prov på samma dag, suck. Hoppas man klarar det. Imorgon har jag idrotts prov 08.00 på morgonen och får ta och plugga som fan ikväll. Det känns som om vi får en massa nya uppgifter hela tiden när vi egentligen borde avrunda enligt mig eftersom det är så kort tid kvar. Vissa lärare har fattat det och vissa lärare verkar få ångest över saker vi inte hunnit göra.

Känns även också som om min blogg bara handlar om plugg nuförtiden men vad ska man göra när plugget tar upp nästan hela ens vardag och fritid, tyvärr. Fyfan va gött med student säger jag bara. Jag sitter verkligen i skiten men jag ska fan klara detta, jag måste klara detta!!

Nu tänkte jag äta lite mat, kolla tv och plugga sen får jag väll ta och duscha senare efter pluggandet. Blöööh.





Snart tar vi studenten kära klass ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback