Nobody's buisness what I'm doing with my life..



Ehm tja! Har inte bloggat på ett par dar men jag har helt enkelt inte orkat. Betygen sattes i fredags och jag har nog typ aldrig varit så stressad i hela mitt liv vad jag kan minnas. Skrev klart en del arbeten i stress i skolan, höll ärligt talat på att dö, tidspressen var enorm och det kändes som om tiden inte alls räckte till. Jag hade egentligen fyra arbeten som jag inte hann lämna in, engelska, religion, svenska och filosofi. Inte så jättestora men ganska viktiga. Ska försöka få iväg dem ändå, får se om det kommer göra en skillnad i betygen. Jag har nog sänkt mig i Svenska C, har haft VG i både A och B kursen, ett arbete jag skickade i samhäll c var luddigt och jag skrev inte vad jag trodde personen var som egentligen var hela grejen med arbetet, till historian kopierade jag bara en massa fakta, fail. Skrev inga fotnoter till religions uppgiften men jag fattade inte vad man skulle göra, svenska tale gick skitbra och projektarbetet som jag lämnade i alldeles föööör sent var drygast, fick ihop allt på en dag, helvete vad jag höll på att dö, ville grina som fan. Hade jag inte skjutit upp helvetes grejen så hade det blivit väldigt bra och jag skulle säkert fått MVG men nu kommer jag bara få G om inte äns det, blev ganska slafsigt och jag vart inte 100 % nöjd eftersom jag kunde skrivit mer och klistrat dit fler bilder men men what to do. Mina betyg kommer inte vara det bästa. Massa jävla G:n och ett par VG:n och ett IG. Fyfan, ett MVG skulle fan inte skadat, jag hatar mig själv.

MEN största problemet av allt är att jag saknar 50 poäng för att få 2500 poäng att gå ut med och det skulle jag fått genom att gå på kören regelbundet men det blev ju knappt av och jag har inte pratat med syon om det än och hon kommer nog inte bli så glad och jag kommer nog böla som fan. Jag hoppas vi kan hitta en lösning annars, annars vet jag fan inte vad jag gör. Seriöst det måste fixa sig, annars kan jag lika gärna dö, seriöst. Jag skulle kunna göra en prövning i sommar men det är liksom en 50 poängskurs och det finns knappt en sådan teoretisk kurs jag kan pröva i? Hade varit en annan sak om det var 100 poäng men jag hoppas det finns och att det går att ordna på något sätt. Jag hoppas allt ordnar sig, finns det en gud där uppe så hoppas han kan ge mig ett mirekel, pfft.

Igår festade jag med en massa trevligt folk på Tuvan och sen hos Lars. Kom hem runt 03.00, hur trevligt som helst. Idag var det även kanonväder och jag kollade på balen, törstade även ihjäl och var hungrig men jag, Maria och Emma lagade lite mat och promenerade ner på stan och åt glass, trevligt. Imorgon är det söndag och jag glömde att gå och fixa mitt plakat men får göra det på måndag morgon och hoppas jag får den i tid och klänningen kommer då också så jag hoppas den sitter superbra. Ska bara hitta ballerina skor, ett skärp och klänning till kvällen. Så imorrn ska klassen träffas och göra något? Jag och Carro ska även bli piercade av Lali, fuckin a. Carro ska göra en till läpp piercing och jag en industrial, kommer göra ont.

På måndag ska jag även kolla in på leksaks affären och se om de har något djurigt som jag kan ha på studentveckan och även inhandla en platta öl. Nej nu ska jag kolla lite på Robinson och sen sova. Eh ehhe  långt inlägg.



Fest @ fredag & bal @ lördag.


           


       

Kommentarer
Emmelie säger:

Haha tack sötnos! ;D

Du är lika snygg själv! <3

2009-05-31 | 10:41:37
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback