Jag vet inte, vet inte, vet inte...............


Åhhh jag blir så jäkla less. Så jävla mycket att göra men jag orkar fan inte. Jag är dock väldigt stolt över mig själv att jag gjort klart de två filosofi uppgifter som skulle vara klara för flera månader sen, tror inte jag har missat någon mer som skall göras. Imorgon har jag idrotts prov och även fast jag pluggat lite så känns det inte så bra och jag har även ett filosofi förhör direkt efter innan filosofi lektionen börjar och det känns ännu sämre. Känns som om jag inte kommer att kunna något alls och jag har fan ingen lust att plugga igenom det eller skriva träningslapp för idrotten så jag hoppas att Kjell lämnar mig ensam i ett rum så jag kan fuska, ja så sorgligt är det tyvärr men annars kommer det nog gå åt helvete.

Ska renskriva klart filosofin, engelskan och religions grejerna på datorn i skolan och försöka komma på vilken jävla låt och film jag ska ha på redovisningem med dolda eller religösa budskap, helvete. Sen blir det ännu mera plugg. Skriva om Cornelis, renskriva om Italien till historian, göra klart tre uppgifter i Kuh som ska skickas in på fredag, gå igenom boken Sofies värld, läsa ro utan åror, göra några uppgifter och svenska uppgifter och sen ha ett till prov i idrott. Fyfan vilket underbart liv jag har!

Jag vill ta livet av mig. Hejja depp blogg!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback