Höhöhöh..


Borde jag ha pluggat idag? Ja! Orkade jag det? Nej! Borde jag ha gått ut och fått lite frisk luft? Ja! Gjorde jag det? Nej! Försökte plugga kuh men det gick ju inte alls, kopierade in lite fakta och that was it. Skulle ha skickat in det idag men nej det blev ju inte av, suck suck suck suck, så värdelös är jag. Har bara suttit oxh slappat hela dagen, somnade runt 05.00 igår, väärt. Fåt väll ta och gå upp tidigt imorgon för att försöka plugga lite och sen dra ner på stan för att möta Johanna och kirra dricka tills ikväll.

Har jag pengar? Nej! Hur ska jag fixa det? Jag vettefan! Asså jag är fattig som fan. Ska betala för studentklänning, köpa tyllkjol, klänning till kvällen, smink, hårfärg, blekning, skor, kläder till Turkiet, festivalbiljett?, alkohol till studentveckan osv osv. Har jag dessa pengar? Fan heller! Känns ju väldigt bra.

Imorgon ska jag ha lite mera kul hade jag tänkt. Kanske dra en svän till Kråkberg och Lars med Johanna och sen Wasa. Igår kväll hade jag kul också. Massa chill och mys med folk, vattenpipa som var nice som fan, kick deluxe haha och krökande. Spillde ut min öl på kameran två gånger och sista ölen spillde jag ut helt efter att bara ha druckit kanske två klunkar av det, sugit. Vi råkade vandalisera kajen lite för mycket tror jag, vi skulle ha plockat upp efter oss så mycket som vi lämnade kvar och livbojarna bara låg huller om buller haha sorry Mora kommun.

Lite bilder från igår...


     








more party pics to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback