Full igång.


Ganska busy day. Vaknade vid 07.15, platta håret, drog till Malung, hade möte med en rolig töntig liten sri lankare, drog hemåt igen, plugga idrott i bilen och mådde illa. Hade samhäll, boring, hade svenska, Pulp fiction säger jag bara <3 ny favorit film, fick tusen nya uppgifter till torsdag, ångest, kommer nog inte kunna behålla mitt VG jag alltid haft tyvärr och det suger. Hade idrotts prov, pluggade bara en timme i bilen ungefär och fixade det galant, hoppas jag iallafall. Klarade förra provet, awesome så jag kirrar ett G iallafall, nice.

Tänkte att jag skulle skriva ihop det där forntids pm:et och skicka det ikväll och sedan plugga lite på Sofies värld och projektarbete, kanske lite svenska också. Jag hatar att plugga när det blir mörkt ute och solen håller på att gå ner men aja får göra det ialafall. Grillfest med klassen på torsdag, fira Beckie på fredag och titta på balen på lördag, nice. Snart är allt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback