Är lite glader på mig själv.



Som jag har berättat förr så skulle jag skickat in tre uppgifter i kultur och idehistoria i fredags men orkade aldrig, inte i lördags heller så jag passade på idag och ursäktade även och ljög för min lärare att min laptop pajjat. Gjorde iallafall klart första uppgiften som var en bildanalys och skickade in den och sitter just nu och försöker avsluta den andra uppgiften som lätt var krångligast eller ja lite iallafall och ska snart skicka iväg den också. Blev ju lite sådär små knaggligt och skulle kanske ha kunnats göras bättre om jag hade haft fler dagar på mig och inte skjutit upp men nu får det bli så här och jag hoppas ju iallafall på ett godkänt i kursen. Sista uppgiften är ett pm om forntiden och den är ganska lätt så den skriver jag ihop imorrn och skickar iväg, ska även se om jag kan få tag i honom för att höra hur vi gör med provet.

När jag nu snart skickat andra uppgiften tänkte jag att jag skulle skumma igenom idrotts provet som jag har imorgon, jag har ju inte äns öppnat boken och orkar inte plugga hela natten eftersom jag ska till Malung imorrn bitti vid 08.00 så jag får försöka plugga lite mer på dagen, känner jag mig redo så gör jag den imorrn annars skjuter jag nog fan upp den. Imorrn måste jag även göra klart allt annat och speciellt projektarbetet.

Nu ska jag avsluta så jag blir klar med skiten. Ser inte fram emot en tidig morgon imorrn då jag egentligen har sovmorgon till tolv.




Den är ful-snyggingen är ju bara för underbar, jag älskar män med brittisk accent, hihih.

Kommentarer
Wysteriia säger:

haha men tackar! kul att du gillar min blogg ;D



klart vi kan festa ihop någon gång, jag kan behöva lite nya vänner att gå ut o ha skojjs med :D

2009-05-25 | 15:29:29
Bloggadress: http://Wysteriiasblogg.se
M säger:

Haha ååååh jag hade glömt bort att han ens fanns! :P

Du är snygg!! :(

2009-06-11 | 17:41:57
Bloggadress: http://lastchancedance.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback