29 dagar kvar!


Klockan är över tolv och det är nu exakt 29 dagar kvar till studenten, fan vad fort det går. Har typ gjort klart religionsarbetet också som ska lämnas in på torsdag så ska fixa till det imorgon. Måste även skriva klart projektarbetet, plugga idrott, och skriva två pm innan denna vecka tar slut. Blev sjukt sugen på att åka till Sthlm också nu redan nästa helg. Kan ju försöka passa på att bli tatuerad då också så har skickat ett sms till min tatuerare Wez och frågat så man kan ju hoppas han kan. Ska bara fixa fram pengar till det också. Sen parka, festa och annat kul med Shelly och alla andra. Tar med mig Carro också, hoppas hon kan och vill, fast fan kom på nu att hon ska jobba helgen nästa vecka, iih. Hoppas hon kan fixa det på något sätt. För jag vill verkligen!!

Börjar 08.00 imorgon med idrott med 2:or som går samhäll. Lite pinsamt men jag måste, måste ha G! Drygt att gå upp tidigt bara. Sen hoppas jag att det inte blir så ansträngande bara, pallar inte sånt på morgonen, eller aldrig iofs haha.

Aja kolla vidare på Desperate Housewives och sen sova. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback