Tråkig onsdag.


Det första jag gjorde idag när jag kom hem var att sätta mig ner och börja smått på projektarbetet. Kryssade för namn på folk som ska agera modeller till mina foton och nu behöver jag bara typ 3 personer med en stil som sticker ut sen ska jag bara prata med Davorin om att få låna studion 2-3 gånger och en systemkamera. Att fota kommer att gå fort, även så redigera, kommer bara små justera lite och sen tror jag att jag ska skriva ut men jag vet inte än, det visar sig senare. Har även skrivit 10 frågor till modellerna som rör mitt projekt och sen måste jag nog komma på en bättre titel och börja fundera på hur och exakt vad jag ska skriva om, det blir nog svårast. Men jag fixar nog det inom loppet av 2 veckor, hoppas jag!!

Ska kolla på Secret Window på tv strax för tionde gången. Kan de inte ta och visa en annan bättre Johnny film eller , istället för att visa Secret Window typ 100 gånger? Sen blir det att justera lite mer på historian och försöka läsa engelska boken, gah. Imorgon får jag fortsätta med engelskan, religionen och kulturen. Efter att de kommer bli klara nån helvetes jävla gång så har jag andra arbeten kvar, det tar fan aldrig slut! Jag tror skolan försöker ta kål på mig och säkert en massa andra så vi inte tar studenten. Bajskorvar.

Nu vill jag ha helg så jag kan sova och vår.





Cry baby skulle jag dock kunna se 1000 gånger om <3

Kommentarer
AMAIA LAYLA säger:

Gud, kan du fatta att jag aldrig sett Cry Baby? :O Måste verkligen ta tag i det!

2009-03-05 | 15:29:38
Bloggadress: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback