Tonar håret.


Japp nu har jag blekt utväxten och satt i fire toningen. Klockan är 23.40 och jag kanske borde ligga i sängen och sova nu för att vara riktigt pigg imorgon men nej orka sova tidigt sen måste jag ju tvätta håret om sisådär en halvtimme och låta det torka lite innan jag går och lägger mig. Skulle fan ha tonat igår för nu måste jag gå upp en halvtimme extra för att platta håret men aja. Jag vettefan hur provet kommer gå imorgon. Kollat lite snabbt igenom gamla prov från förra året och tex när det kommer till svenska delen då man ska gissa vad vissa ord betyder, gosh har aldrig hört talas om de orden så det kommer bli svårt att gissa. Det sägs ju att andra gången brukar gå bättre men vafan jag skulle fan ha gjort i höstas, vill ju helst börja nu till hösten men ja whatever, too late nu iallafall. trött som fan kommer jag nog vara efter provet men sen blir det iaf att dricka med trevligt. folk. Nu ska jag kika lite tv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback