So much to do..


Var nära på att försova mig över filosofi provet idag men jag hann fixa mig på 15 minuter innan det bar av till skolan för att göra provet, gick väll ganska bra. På religionen fick vi lite utskällning av Anders lärarstudent om att vi inte var klara till redovisningen men vi har bara haft 2-3 lektioner och det är somsagt inte så jäkla lätt när man har en massa andra viktiga skolarbeten som man måste göra och som jag såklart ligger efter med bigtime. Malin var inte i skolan som är med i våran grupp så jag och Carro fortsatte med att fixa till uppgiften och lämnade in den, skönt. Sedan har jag kört lite med pappa och jag säger bara fan vad skönt det är att bara köra själv utan någon mer i bilen.

Igår impulsshoppade jag ett par orange'a solglasögon där jag ser ut som en fluga men jag tycker om sånna sorters solglasögon. Imorgon ska jag till skolan vid 10.00 tror jag för att snacka med Bosse, skriva ut en bild, gå på kulturen och sen redovisa på svenskan. Sedan ska jag även gå med en bild på mig själv till Helmers för att de ska trycka upp den på en tårta som jag ska ha haha fan vad ego. Sedan köpa blekning och röd färg. Ska försöka plugga lite ikväll.

Sen så har jag kommit fram till att jag fan inte passar i en studentmössa, buhuu som fan. Vet inte om det är det orange'a håret som gör så att det blir fult eller bara för att jag helt enkelt inte passar i det. Kanske snyggare med rödare hår eller i svart? Fan jag vill ha svart hår igen men ändå inte. Mössan är dessutom lite spänd mot huvudet så det kanske är därför, ja jag vet inte.





Här såg det ok ut men inte annars.

Kommentarer
Sara säger:

Seriöst jag älskar solbrillorna <3 :O sjukt snygga!

Jag tycker att du passar både i rött och svart så x)

2009-03-18 | 20:58:43
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback