Snart är det april.


Orkade inte skriva något igår kväll. Kom hem från skolans fotostudio runt 21.00 efter att ha varit där sedan 14.00. Alltså 7 timmars fotande utan någon som helst paus och med bara frukost i magen, shit. Jag var ju helt slutkörd kan jag ju tala om. Fick en del bra bilder som jag ska beartbeta mig igenom och välja ut mina favoriter som jag sedan ska skriva ut på Berglunds foto. Blev även erbjuden att bli fotad själv av några gubbar från något fotogrejs som var där innan och plåtade någon tjej men ja vi får se hur det blir. Var iallafall hur kul som helst att fota Sofie och Emelie som verkligen la ner ett bra jobb till att få så bra bilder som möjligt, men ja tack till alla som ställde upp i söndags. Slänger upp några bilder senare.

På torsdag åker jag till Stockholm med min klass och vi ska vara på järnvägsstation 05.10, fatta vad tidigt! Kommer vara helt död. Att försöka gå och lägga sig tidigt kommer ju inte gå så bra. Jag hoppas verkligen jag hinner shoppa lite också sen får man alltid hoppas att håret jag beställde kommer innan torsdagen och så att jag kan betela den då också. Nej men nu ska jag kolla igenom bilderna lite till och sen blir det mat.

Kommentarer
jessica säger:

du är sötnos

2009-04-01 | 21:00:58
Bloggadress: http://jessecupcake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback