Skärp dig förfan!


Asså seriöst nuförtiden så fort 2009 började har jag typ nästan aldrig haft nån lust eller ork till att plugga och jag har nästan seriöst över 100 grejer att göra känns det som, damn! När fan ska jag dra tummen ur röven och göra de saker jag måste göra istället för att stup i kvarten skjuta upp allting för att jag ej har lust eller är för lat?. Mitt nyårslöfte var att förengångs skull sluta skjuta upp allting och göra dem i tid så jag slipper stressa och få en massa ångest och få massa ledig tid till att göra annat men nej ingen förändring alls. Nu fan räcker det! Det är typ 3 månader kvar till studenten och jag vill inte få dåliga betyg eller panik i slutet för att jag har så mycket jag inte gjort. Imorgon MÅSTE jag sätta mig ner och göra åtminstinde 3 arbeten. Alltså ska jag inte försöka sätta på internet överhuvudtaget  (om jag inte behöver fakta från google då) förns jag har kommit igång med arbetena.
 
Jag har dock äntligen börjat fråga en del folk om de vill ställa upp till att bli fotade till mitt projektarbete, äntligen!, och arbetet som måste vara klart i slutet av denna månad, suck! sen måste jag prata med lärare på media för att få låna studio och kamera ett par gånger men det är det lättaste egentligen, det svåraste är att jag måste skriva en del sidor om arbetet också, hejja mig! Jag måste komma igång, NU!!!!

Kommentarer
joyce säger:

hEY sötis !



Vill du vinna en väska från FRIIS&COMPANY?

VAR MED NU :)



OBS ! OM DU EJ VILL SÅ LÅT BLI KLICKA PÅ MIN BLOGG ! TACK !



PUSSÅKRAM

2009-03-04 | 12:07:50
Bloggadress: http://kemmielynleysen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback