Jag snackar för mycket skit.


Ja jag gör fan det, iallafall när det kommer till skolarbeten. Jag läste ett par sidor av engelska boken och jag nästan dog av tråkighet, fan vad den var tråkig!! Jag ska ta och läsa lite till och sedan fuska med att ta lite information från google. Jag pallar inte att läsa igenom 100 tråkiga sidor om krig så jag fuskar istället, jag bryr mig mindre tss. Blir lite religions hitta fakta sen och skriva klart  den, engelskan och historian på word i skolan istället. Kan inte göra det hemma eftersom jag hatar wordpad och det går bättre att göra det i skolan så jag blir kvar en timme eller två efter vi slutat imorgon. Nu tror jag att jag ska laga lite makaroner och cream chees sås med ketchup till, om mamma har köpt felïx ketchup och inte äcklig eldorado märke.

Kommentarer
Sara säger:

SV: ååh rosetten lär ju bli assnygg på dig! du har rätt längd på håret :O:D





Diss på skolan, så jävla mycket att göra! >,<

2009-03-05 | 22:06:06
Bloggadress: http://littlemisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback