In school..


Jahopp nu sitter jag i skolan efter engelska lektionen precis som jag sa. Jag nästan dog av trötthet när vi kollade på filmen Charlie Wilsons war, usch ont i huvudet och superhungrig. I matsalen hade de ostsoppa, usch fy blä. Nu har jag gjort klar engelska analysen, som jag för övrigt kopierat en massa från google och skrivit lite själv men ja jag hoppas inte Lisa blir misstänksam eller något för då är jag dödens haha. Skulle ju egentligen göra historian och religionen med men jag orkar fan inte, är dödstrött! Får väll göra dem hemma om jag lyckas ladda ner microsoft word. Sen så har jag med mig filosofin också som skulle in idag men som jag glömde i skåpet så den ska jag också försöka göra ihelgen.

Hoppas varken Anders eller Yngve är sur på mig för att jag inte lämnat arbetena i tid men seriöst jag har ingen skol ork kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback