Hm?


Kom hem från Malung för typ en timme sedan, var ganska lungt med jobb så det var skönt. Jag vet inte om jag ska följa Carro och de andra ut på krogen ikväll eller om jag bara ska stanna hemma och glo på tv. Skulle egentligen ha dragit till Kråkberg för att förfesta med brudarna men det verkade inte vara nåt kul folk där uppe så jag tyckte det var onödigt att åka dit så jag är hemma nu och försöker bestämma mig för om jag stannar hemma eller inte. Eftersom det inte blev att åka upp dit blir det heller inge förkrök för mig innan krogen och det suger, hade velat få i mig litegrann iallafall. Drar jag ut på krogen om en timme kanske så kommer jag vara nykter och kanske köpa en öl därinne och jag vet inte om det är värt det?
 
Förut när jag varit bara lite berusad så har jag aft skittråkigt typ så ja det är inte direkt någon hitt at dra på Wasa nykter, nu låter jag som en alkis men det är faktiskt sant. Man stör sig på att alla andra är fulla och en själv nykter och allt blir bara irriterande då, iallafall för mig. Men det kanske kan bli kul iallafall? Men fan jag vet inte, gah. Jag måste bestämma mig snart också om jag ska börja göra mig iordning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback