Hemmakväll!


Jag blir hemma ikväll istället. Är ganska seg och inte pepp på krogen nykter och dessutom fyller jag 20 år nästa lördag och då kommer det bli röjj som fan så jag sparar mig själv tills dess. Ska käka chips och kanske äta philadelphia mackor och kolla på antingen Matrix Reloaded eller Sin City fast Sin City har jag redan sett och jag har inget minne av att jag sett Matrix reloaded så det blir nog den. Blev ganska sugen på att laga amerikanska pannkakor med bär, sylt och sånt efter att ha sett en mumsig bild på det i en annan tjejs blogg men vi har varken bakpulver eller vaniljsocker hemma och Ica är stängt så jag pallar nog ner mig dit imorgon och fixar till frukosten istället.

Shit pomfritt! Tänk att om precis en vecka är jag 20 bast! Helt sjukt, kan fortfarande inte fatta det. Känns som om jag var 18 nyss. My god I'm starting to get old! Bah det kommer nog ta ett tag och riktigt fatta det tror jag. Fast det kommer bli sjukt skönt att kunna gå på bolaget för att handla alkohol istället för att fixa och trixa med att alla andra ska fixa det åt en . Jäkligt trött på de gånger det hänt at det skitit sig med någon person som skulle köpa men inte kunnat pga något och typ hela kvällen skitit sig men puh nu kommer det aldrig mer bli så. Jag vet fortfarande inte vad jag ska önska mig i presenter från vänner och familj. Pappa ska dock köpa mig en egen bil senare. Det jag har planerat på lördagen är ett besök på donken med brudarna (haha) nåt mer kul säkert , skutta inne på bolaget och sen fest på krogen och karatefylla hahaha!




Hihihi!

Kommentarer
Bettan säger:

Jag tänkte också göra amerikanska pankakor nån dag:) såg det också på en annan tjejs blogg o blev så sugen...mums!

2009-03-15 | 20:50:33
Bloggadress: http://roseofdespair.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback