Blandad smak <3


Tänkte att jag skulle visa 3 olika "paket" som jag kallar det, som visar 3 olika smaker på kläder jag har fast det finns ju mer jag gillar. Tycker det är lite tråkigt med folk som har och bara tycker om just en viss stil på kläder och diverse. Visst det är skitbra med de som "funnit sin smak/stil", det gör jag med. Jag brinner starkt för rockabilly/psychobilly stilar och önskade att jag hade mer saker utav dessa subkulturer och det går sakta men säkert men jag tycker även om lack, latex och mycket alternativt. Shiny stuff is awesome. Jag älskar converse, grunge skjortor, mc-skinnjackor, kängor, sönder trashade jeans, lite rockigt också men också även sånt som är "mode" fast inte extremt men det finns grymt snygga saker som är mer trendiga.

Jag gillar att blanda och "ändra" lite från dag till dag men inte för extremt och inte så att det inte känns som jag. Alla gör väll som de vill right? Typ vi ska inte nämna den där rödhåriga bruden i skolan som verkligen inte vet vad ordet MATCHA är! Tex shorts med silverleggins?? Eller lackklänning i skolan? I skolan? Hallå? Älska lackklänningar men man ska veta när man ska ha det, alltså inte i skolan men sure på fest eller likande.

Hur är ni när ni kommer till olika stilar? Håller ni er till en eller gillar ni att blanda eller finns det en stil som ni dregglar över men kanske inte skulle våga ha på er eller visa? Tell me!

Tex jag älskar ju lack och väldigt höga skor men jag skulle inte ha det i skolan utan bara på fest, fotograferingar och så vidare. Tex på festival är jag mer outgoing, kängor, nätstrumpbyxor, shorts osv fast ja det kan/har jag haft  i skolan också, jag skäms inte, varför ska jag göra det? Det är snyggt och det matchar haha. Aja ni fattar.




Lack, latex, höga klackar, korsetter <3





Det bästa <3




Louboutins omg <3, bikinisarna måste införskaffas och ja haha.

Kommentarer
Emmelie säger:

Haha nej alltså min mamma och pappa är ju skilda och mamma bor kvar i Bålsta, alltså där jag bodde innan jag flytta till mora. ;) Så jag är ju där på loven typ.

2009-03-17 | 20:21:25
Bloggadress: http://aawesomee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback