Bang bang, my baby shoot me down!


Har inte hunnit blogga sen i förmiddags typ. Lämnade in engelska analysen så det var skönt så nu har jag 3 arbeten jag måste försöka plugga med ihelgen, please kill me! Åkte ner på stan efter skolan och mötte upp brudarna för fika på Kaffestugan, köpte en macka, te och kokosboll och blev proppmätt. Jessica Tsang och Emma (vet inte vad hon heter i efternamn men hon går i samma klass som Linn på folkhögskolan i Mora) var med ett tag också. Vi satt där ett tag och sedan gick jag, Emma och Linn vidare till Helmers för att äta tacotallrik ungefär en timme efter fikat haha tjockisar eller ja mest jag eftersom det var bara jag som åt på Kaffestugan. Proppmätt igen och så satt vi även där till 17.00.

Sedan blev det att hyra en film som var kass, ingenting att se. Vi tänkte se Låt den rätte komma in men tog den andra istället, fan. Sedan chilla vi väll mest hemma hos mig. Imorgon ska jag köra pappa till Rättvik 11.30 och vänta på honom medans han har något möte i 1-2 timmar för att sedan åka hem och plugga kanske? Vi får väll se hur det går.

Om 2 veckor fyller jag 20 år. FATTA 20 jävla år!!!!!! Helt sjukt! Jag börjar ju fan känna mig gammal och jag får ångest, haha. Tonårslivet är snart slut och vuxenlivet börjar, yaaaay! 10 år kvar till 30 då, yaaaay! Kill me harder now!

Carro jag följer mer än GÄRNA till Usa!! Allt för att slippa denna håla och föt att dämpa ner min kommande 20 års kris lite, haha.




Se inte denna!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback