Äntligen helg!


Imorse var jag till skolan för att ha ett snabbt möte med min handledare Anders om mitt projektarbete. Jag berättade om mina små ändringar och annat och han blev värsta pepp på min nya ide och jag blev så glad för att han blev det. Han tycker det ska bli väldigt intressant med slut resultatet och jag kan inte göra något annat än att hålla med, det kommer bli kanon bra. Får till och med lämna in arbetet vecka 15 också så det är skönt om det är så att jag kanske skulle kunna behöva mer tid. Gjorde även klart engelska c film uppgiften vi skulle skriva och lämnade in så nu är det klart. Nu ska jag bara försöka bli klar med religionen, svenskan och filosofin så tar jag resten i skolan sen.

Just nu ser jag fram emot imorgons bravader. Systemet, donken, förfest och wasa och annat kul och sedan fotograferingar på söndag, awesome weekend. Det enda som sabba min dag lite idag var att Mora trafikskola har avbokat min uppkörning den 8 april och det gjorde mig arg men tydligen så skulle jag göra alla jävla fas frågor och bli godkänd på dem och sedan komma in för att "bestämma" om testuppkörnings prov för att se om jag är redo och sen boka en ny tid eller så kunde jag boka en uppkörning privat men ja jag vettefan alltså det blev bara så jäkla krångligt. Sen verkar det ha kommit upp en ny regel om halkbanan och jag hoppas verkligen inte att det betyder att jag får göra halkbanan igen, orka! Även om det var kul och lätt så palla göra det igen liksom. Jävla trafikskolor som pungar av pengar från en, allt för att tjäna så mycket som möjligt. Idioter!!!!

Kommentarer
Tjelsi säger:

Vad är det du gör i projektarbete? :)



Gillar din blogg! ^^

2009-03-20 | 22:22:06
Bloggadress: http://tjelsi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback