Äntligen fredag!


Skolan var soft och vi satt på resurstiden och kom med förslag till studentveckan. Det stod mellan party animals och min och Carros förslag som var terrorister fast det blev party terrorister istället haha. Tror det var 12 som rösta på det första och 6 på det andra och det fattades en del folk och de vill säkert vara terrorister, hoppas jag iallafall. Palla klä ut sig till nåt jäkla djur? Nej förfan jag vill inte. Fatta vad kul att vara utklädd till terrorist så jag kan ha mina äkta "harem" byxor, låtsasvapen, turban, skägg och vara helt galna, party galna haha. Awesome! Jag vet inte hur det blev egentligen? Om vi skulle vara den första eller båda? Aja. Blev även skitglad när jag fick MVG på engelska bok analysen, yes haha!

Ska försöka plugga lite inför högskoleprovet imorrn, gah. Sen blir det förferre hos min granne Emmelie. På söndag förmiddag ska jag fota 4-5 personer i skolans studio, kul som fan. Kag älskar att fota andra, speciellt om de gör sig bra haha. Sen måste jag köpa en bok för 200 kronor samt skriva ut bilderna och jag kan tänka mig att det lär kosta mig en del, buhu. Men slutresultatet kommer bli såå braaa! Min fina scrathbook.

Nu har jag även beställt blont löshår på 60 cm för 875 kronor och jag är dessutom pank haha men det fixar sig nog, har 10 dagar till att betala den nästa vecka typ.

Nu ska jag äta mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback