Bara tre dagar kvar!


Fyfan va konstigt det känns. Studenten är bara om tre jävla dagar Sjuuuuuukt. I måndags var vi utklädda til djur och gick runt och spelade musik och hade kul. Sen var det förfest med klassen i Öna hos Hilevi och alla var utklädda till 90-tal, förfesten var skitkul och likaså studentfesten på Wasa. Har inte haft så kul på Wasa någonsin, tack alla underbara.

Idag var typ alla sega efter festen. Orkade inte äns klä ut mig. Har typ bara degat idag och hämtat ut min studentklänning, den sitter jättebra men jag måste köpa lite mer tyll att fya på för att det ska bi ännu fluffigare och även fixa klyftan lite. Jag måste också köpa svarta ballerina skor, svart brett skärp, en vit kofta samt en känning till kvällen. Ska även hämta plakatet imorrn, mycket att göra.

Ska göra en prövning i psykologi b kursen, hoppas det inte är svårt. I augusti sker det och det betyder att jag inte kommer att få ett slutbetyg på fredag utan bara ett betygsdokument och det suger ju eftersom jag inte kan söka in på de utbildningar jag sökt till men aja får hoppas jag klarar prövningen, får ett slutbetyg, göra högskoleprovet och söka in till våren istället. Aja det ordnar nog sig. Drar till Turkiet på måndag också och det känns också ganska sjukt. Ser absolut inte fram emot att träffa honom, hans fru och hans son. Helvete. Hoppas dagarna går fort.

Nu blir det att kolla på sista säsongsavsnittet på The Hills. Buhu.




Klassen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback