The Rachel Zoe project!


Hm jag har blivit beroende av ännu en serie nämligen the Rachel Zoe project som handlar om Rachel Zoe som är kändisstylist i Usa och man får följa med henne i vardagen, när hon hjälper sina kunder och så vidare, hur kul som helst tycker jag eftersom jag gillar sådana program. Jag är en sucker för fashion serier som top model, stylista, project runway och liknande men ja realityserier är fan awesome. The Hills är jag helt galen i och det är ju uppehåll i det ännu en gång även om det känns som om det var nyss och det suger att Lauren Conrad inte vill vara med längre. Jag brukar gå in på mtv.com och kolla på serier gratis. Sitter och klickar på The City och undrar när fan den ska börja igen så man kan hålla tankarna borta från The Hills tills den går igång igen. Paris Hiltons my new BFF är jag också beroende av, nu är jag inne på andra säsongen i Usa, har även kollat på den hon hade i Storbritannien. 16 and pregnant, Real world, Run's house är också några exempel.

En annan sak är att jag är helt galen i matlagningsprogram och då menar jag speciellt tävlings serier. Jag är galen och då menar jag GALEN i Hells kitchen sen också Top chef, Gordon Ramsey's kitchen nightmares och the F word. Hur jäkla kul som helst. Älskar man mat så gör man, haha.


Sen har jag fått nya favorit designers när jag sett på The Rachel Zoe project nämligen Zac Posen och Oscar de la renta.




Zac Posen.




Zac Posen. Damn jag skulle inte banga på den rosa.




Oscar de la Renta.



 The Rachel Zoe project.


 
 
Rachel är väldigt smal, för smal , vill ha hennes ögonfärg och hon shoppar som en galning men det gillar jag, hehe.


                                

Snyggaste brillorna har hon jämt också.








Kommentarer
Gigi säger:

OMG hennes cleavage! inte okej...

2009-07-21 | 00:16:06
Bloggadress: http://gigi-sotomayor.blogspot.com/
Daniel säger:

WOW, coolt me like! originellt!

satt dej på lovin!

2009-07-21 | 14:43:38
Bloggadress: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback