Regnig måndag!


Regn, regn, regn och åter regn. Jag blir så deppig av vädret och idag är inte min dag. Jag hade ont i magen imorse så jag kunde inte träffa Julia alls innan hon åkte tillbaka så det sög men fick gå ut senare iallafall för att ge Carro hennes pengar och handla lite på ica. Jag var ful i håret, kläderna satt inge bra och mitt ansikte är inte min kompis. Har fått massa jävla finnar. Speciellt på hakan, de är stora och gör ont och jag hatar det!!! Fatta att sånt kan förstöra ens dag.

Vi skulle ju kanske åka till sommarland i veckan men vi verkar inte ha vädret på våran sida men vi får se, man kan ju alltid hoppas. På fredag ska jag ner till bion för att prata med chefen där om att jag är intresserad av att jobba där eftersom han behöver en nu när Kj ska flytta så jag är fett nervös och hoppas att jag får det. Skulle inte förvåna mig om jag sumpa det eller gjorde dåligt intryck, jag har fan aldrig tur med något. Får jag jobbet så kommer jag bli så jävla glad! Ni anar inte! Det kommer även bli mitt första riktiga jobb som inte tillhör min familj och jag kommer få en riktig lön, wihi. Jag har även fått ett två dagars jobb på Musik och motor i Älvdalen den 7-8 augusti. Jag kommer stå med Carro i öltältet och ge folk sin alkohol och jag vet inte riktigt hur mycket jag kommer at få för det men en tusing lär det ju ändå vara, fast Jackson fyller 20 den lördagen men jag hoppas hon kan flytta firandet en vecka fram för jag behöver pengarna. Ett stort tack till min babe Carro som fixat det! Puss.




Gammal bild jag redigerat lite slarvigt.

Kommentarer
Ultimate Megan Fox säger:

Hej! Härlig blogg du har! Besök gärna min blogg om Megan Fox! Ha dt bäst=))

2009-07-20 | 17:53:40
Bloggadress: http://ultimatemeganfox.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback