Liten uppdatering..

Har skrivit två inlägg om helgen men nåntong har fått det att raderats..jdhsjsdfgjydgsjfkjyegfybjmhdvsguy fucking bdreyjgf!!!!

Aja kort sammanfattning av helgen som varit..

I fredags var det fest hos Johanna med mycket skönt folk. Blev stulen på fyra eller fem öl och det sög men aja annars hade jag det jättetrevligt, blev inte alls mycket bilder. Hade stressat som fan innan också.

Lördag var det fest igen fast med lite annat folk. Martinas place och Stockholms killarna. Roligast var lätt när jag, Linn och Emma dansade och hade det super inne i det lilla datarummet när vi svängde loss till soundtracksen till filmen Deathproof. Grät en liten skvätt också när vi spelade Beat it med Michael Jackson. Tänk att det gått en månad nu, helt jävla sjukt. R.i.p. Sen vart det wasa och där var det jättemycket folk, blev lite för mycket för mig efter ungefär tre timmar så jag gick hem men det var trevligt och stötte på en massa folk man kände, lite nostalgikväll.
 
I söndags var det bakis pannkaka hemma hos Maria och det var gott och trevligt. Var även och sökte jobb på bion i Mora med en vääldigt flummig chef men han ska iallafall höra av sig med tiderna för jag ska få provjobba om tre veckor, hoppas det går bra. Jag vill verkligen ha ett jobb men mest ser jag fram emot nästa helg då jag ska jobba i öltältet och förhoppningsvis tjäna ihop en bra summa pengar.

Idag har det inte varit en sån bra dag, idag var det lite av en ångest söndag fast på en måndag. Pappa gjorde det hela inte mycket bättre heller, suck. Jag måste ta tag i vissa grejer som fan, annars kan jag lika gärna dö. Jag hoppas jag kan åka till Rättviks cruisingen imorgon, hade varit riktigt trevligt. Får se hur vädret blir och jo en shopping dag i Borlänge behöver jag också!


Två bilder från i lördags, orkar inte lägga upp några andra.








Nu ska jag deppa lite.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback