Drop it like it's hot!


Höhö nämen jag är ju såå bra på rubriker, not! Idag sov jag till 16.00, värt! Sen en sväng ner på stan med Linn för att köpa lite foundation och annat smarrigt, kommer nog upp lite bilder sen när jag har laddat klart batteriet till kameran. Tre dagars jobb väntar och det ska bli så jävla skönt att ha det gjort sen för sen har jag bestämt att jag ska ha en massa kul. Naeej nu ska jag äta lite choklad munkar och kolla på tv.

Inne på ICA:

Jag: Hm jag vet inte vad jag ska köpa? Chips med dipp eller knäckebröd? Båda är ju så gott.
Linn: Ja chips är gott men knäckebröd är ju nyttigare. Ta knäckebröd så får du i dig lite fibrer!
Jag: Men jag behöver ju fett :(, så jag ska käka knäckebröd och dricka redbull spm snacks?
Linn: Ja redbull och knäckebröd lär ju vara gott, en fin combo.

Lät kanske inte så kul men enligt mig var det, sen föreställer ni hela konversationen med övderdriven dalmåls snack.





Tråkig hemmakväll.

Kommentarer
jackson säger:

haha jo jag vet hur det kan gå till xD

2009-07-16 | 18:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback