Dör av värmeslag!


Seriös det är fööör varmt! Kan inte sova om nätterna och knappt gå ut på dagarna. Var och handlade på systemet idag, det blev en vinbox till oss fyra, två sofiero 7,0och en kopparbergs cider 7,0 till mig själv och en explorer till Johanna. Imorrn är det fest och det ska bli kul, hoppas många kommer. Kanske ska glo lite film ned Johanna ikväll om jag orkar. Sen vill jag så gärna bli rödhårig igen. Jag vill även boka London resan snart och dra på Leksand sommarland. Sen vill jag pierca mig, en industrial och läppen sen tatuera in mina jäkla pistoler och en tillsammans med min morsa. Haha bra sätt att passa på att göra en till. Nej seriöst jag orkar inte skriva mer i denna hetta. Hade fan suttit bra med en smoothie nu.





Look of today!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback