Äntligen lite sol!


Äntligen är det lite nice väder och inget jäkla regn, bra till cruisingen i Rättvik också. Nu har vi en chafför och en bil, dock en audi men det spelar ingen roll. Det blir Sofie Lampinen, hennes pojkvän Adde som kör, jag, KJ och förhoppningsvis Emma om hon nu inte ska vara barnvakt och det hoppas jag inte. Vi lär dra nångång vid 16.30, lite drygt om en timme och jag kom på nu att det är nog bäst att jag klär på mig och fixar mig innan det är dags. Jag hoppas det blir trevligt, vi ska dra en sväng in på bolaget också för att köpa lite cider, Jag hoppas verkligen Emma kan följa och jag hoppas dey blir kul och att vädret håller.


Lite snygga bilder på Nicole Richie @ "Lady Gaga" kan jag också bjuda på.








Riktigt snygga bilder.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback