12 timmars jobb.


Jag är helt utmattad. Svettades och hade ont i ryggen. Blev väldigt irriterad över vissa kunder också, typiskt en vanlig dag på jobbet kanske? Jag har räknat ut om jag får mellan 80 till 100 kronor i timmen de totalt fem gångerna jag ska jobba, alltså från 9-12 timmars pass ungefär så ska jag få runt 3920-4000 nånting som lön och besvär haha. Jag hoppas jag får ett par tusen iallfall så jag kan shoppa lite kläder, resa till London, Sthlm osv. Kommer inte hålla i de pengarna särskilt länge innan de ryker fort som attan.

Imorgon är jag ledg, skönt som fan! Men sen ska jag jobba, torsdag, fredag och lördag och det suger, buhu. Men money money in my pocket! Imorgon ska jag fika, hämta ut lampor till mig och mina syskons rum, köpa foundation och slappa. På söndag ska jag även träffa Julia innan hon åker tillbaka, de andra ska till Tess stuga utanför Falun över helgen men jag hade inte tänkt följa med ändå, verkar boring haha. Nej men tror fan man ska slagga nu. Hörs.


Outfits från lookbook.nu jag inte skulle banga på.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback