Rynkor eller botox?



För en timme sen kollade jag på ett program på Tv som heter Doctors och där frågade de om man kunde få mindre rynkor av att sova på rygg? Tydligen så stämde det också. Sover man på sidan får man mer rynkor på kinderna och sover man på mage får man mer rynkor på pannan. Haha jaha? Jag som hatar att sova på rygg och bara kan sova på sidan men helst mage kommer senare få en massa rynkor på panna och kinder, oh my gosh! Vad ska man ta sig till? Haha  who cares? Ska man behöva tänka på vilken ställning man sover i också sen eller? Löjligt. De snacka om botox också och det är något jag funderat lite på om jag kommer att testa när jag blir äldre men jag vet inte, skulle nästan inte tro det. Sprutar man in sådant i anskiktet och slipper rynkorna där vad gör man med resten av kroppen då? Om man är rynkig på halsen och på bröstkorgen som de flesta är ska man köra botox där med? Haha kan ju inte vara så snyggt om man är slät i ansiktet och rynkig resten.

Skulle ni kunna tänka er att testa botox nångång i framtiden? En grej jag kanske skulle vilja testa är restylane i läpparna. Få lite fylligare läppar i några månader bara för att se om man passar i snygga Angelina Jolie läppar haha. Men inte för överdrivet men jag är rädd för att få en nål i läppen, aj!


Någon som är redo att bli gammal och rynkig?
Redo att bli gammal?



Evigt ung kanske?
Eller att vara evigt ung?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback