Vad fan vill jag göra?


Asså seriöst jag har en sån abstinens av att bara dra och resa någonstans. Helst London igen och gärna Los Angeles också. London är ju inte så svårt eller dyrt att åka till och det är inte första gången heller men jag vill gärna dra till ett nytt ställe och Usa skulle sitta perfekt. Har suttit och spenderat en tid på att kolla en snygg bruds bdb från när hon bodde i Sverige tills hon flyttade till San Diego, Kalifornien nångång förra året för att plugga. Att se hur härligt och kul det ser ut att bo där gör mig så sjukt sugen på att dra dit. Först gärna som en semester och skulle man kära ner sig i stället så ja varför inte dra dit ett tag för att plugga eller jobba. Men jag skulle nog inte tacka nej till att göra detsamma i London heller. Känns bra att man har varit där några gånger samt känner en del folk. Men sen känner jag också att jag kanske borde flytta hem till Stockholm först för att jobba/plugga ett tag så jag känner mig lite mer redo att bo ifrån föräldrarna och ja klara sig själv och sen kanske dra till ett annat land. Men jag vill ju helst dra med en kompis/kompisar om det är någon som har lust såklart.

Men åh seriöst jag lovar mig själv att iallafall resa till London i år och försöka dra en tripp till Usa också för att sedan bestämma mig om jag skulle vilja bo i ett annat land ett tag. Jag vet inte alls vad jag vill göra efter gymnasiet och jag har en väldans panik för vad jag ska göra och om flytten till Stockholm blir av i år. Det är min familj som sätter en sådan press på mig och självklart känner jag ju också själv att jag måste komma på något, vad jag vill göra av mitt liv de kommande åren. Wohoo this really sucks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback