Snälla det måste gå denna gång!



Vissa dagar hatar man sig själv ganska mycket och det är typ det jag gjort denna månad. Jag förstår inte varför jag inte kan lita på mig själv fullt ut när det kommer till vissa saker då jag börjar känna mig lite osäker på mig själv. Jag vill kunna ha kontrollen och känna fan det här klarar jag galant! Men jag gör inte det och det är så frustrerande! Jag vet att jag är bra på det men jag har mina små svaga punkter där jag blir osäker, lite stressad, lite nervös och ja lite annat kanske. Jag vill i denna situation som kommer känna mig 110 % säker så det skriker om det och känna ett bra lugn utan en massa negativa tankar, jag vill känna mig säker. Jag vill klara det! Jag vill inte misslyckas igen, jag vill verkligen inte! Även om jag innerst inne vet att egentligen gör det inget, bara att ta nya tag och försöka igen som min far sa nyss, bara av att höra honom säga det gjorde mig så glad och så tacksam på något sätt att det kändes ok men ändå vill jag klara det för att ändå inte göra dem besvikna en andra gång. Jag tycker inte om att göra människor besvikna när de tror på mig så mycket när jag själv tyvärr inte kan tro på mig själv lika mycket och det gör mig arg, det gör mig lite arg att det känns som om jag på ett sätt gör detta, pressar mig själv att klara detta för andras skull och inte blotta ut mina svagheter så mycket men jag gör det faktiskt också för min egen skull även om det andra på något sätt känns mer tyngre. Men åh vad skönt det skulle vara att få känna det lättnaden, den känslan av att man klarade det tillslut, jag skulle nästan kunna göra allt för att få känna det! Många kan nog tänka och har sagt att jag gör för stor grej utav det hela men jag vill klara det, jag vill inte ha ett tredje gången gillt. Jag kommer hata mig själv ännu mer om det går åt stöpet, bara en utav sakerna jag misslyckas med. Jag ljög för vissa idag och jag vet inte riktigt varför men jag ville inte låta så misslyckad. Klarar jag detta så har jag ett moment kvar och fixar jag inte detta och förlorar allt på köpet vet jag inte vad jag gör om jag får göra om allt. Så jag hoppas det fixar sig med båda fort och bra. Jag vill klara det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback