Seg!


Jag är väldigt seg just nu. Orkade inte blogga igår. Var med Emma och Linn på Venezia och käkade mat och kollade sedan på Patrik 1,5 hos mig, den var jätte bra och tittade även på gamla bilder på oss och skrattade en del. På dagen var jag på Red Hot Tattoo och höll Carro sällskap när hon tatuerade sig. Den där Magnus är så charmig och snygg men så konstig ibland, haha. Undrar om jag vågar tatuera mig hos honom senare hehe. Ikväll blir det nog att festa lite i Julias stuga uppe i Sanda och kanske krogen sen om vi orkar. Imorgon kanske jag måste jobba i Malung och jag vill fan inte!! Nu ska jag göra mig lite mat tror jag.



Pumps jag hämtade från posten igår. <3




Kommentarer
sanna säger:

han killen i mitten såg jag på tunnelbanan i helgen xd

om du ville veta xd

2009-03-04 | 17:02:30
Bloggadress: http://ladystrange.blogg.se/
Anonym säger:

haha nice xD

2009-03-04 | 21:03:46
Bloggadress: http://bengibong.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback