Så mycket att göra, så lite tid.


Ska väll snart börja försöka hitta en bra måålning och verkligen försöka analysera den samt skriva om det. Sen ska jag också sitta lite med historian och få ner fakta. Jag känner inte alls peppen! Jag hoppas att imorgon blir en bra dag och allt går som jag vill och resten av dagarna gärna med innan lovet. Hoppas jag får allt gjort. Försökte få in en pshoppad bild på bdb men det gick inte alls fustrerande nog så jag får ta och visa den här istället. Inte alls seriös redigerad och texten skulle symbolisera allt skolarbetesom ska göras denna vecka. Stod egentlien fuck men det fick bli bajskorv istället eftersom jag brukade använda det ordet förr när jag var arg. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback