Ööh?






Jag vill på festival i sommar! Det kommer då bli min 4 festival. Men såklart så vet jag inte vad jag kan gå på eftersom vi ännu inte planerat vilken månad vi ska till Turkiet i sommar. Ett tag var det att vi skulle dra några dagar efter min student den 5 juni och då lär vi vara borta kanske 2-4 veckor beroende på vad vi vill men det skulle inte förvåna mig om vi lika gärna kunnat dra i juli heller. Det som är bra om vi drar i juli är att jag då kan gå på P&L för tredje gången och jag vill gärna se band som Mötley Crue, Pete Doherty, Smk och Timbuktu än sålänge, får hoppas att de kommer bättre. Har önskat Alice in videoland igen samt Laleh sen får man alltid hoppas på att band som Horrorpops, The Killers och Bad religion kan komma med. Om vi drar i juni och hinner hem till början av juli är jag sugen på arvika igen men kanske även hultsfred fast arvika lockar nog lite mer. Ja vi får väll se hur det bir längre fram, något vill jag på iallafall. Kommer nog ta min bil ner hur som helst och kanske sover i den med haha.

Vilken festival ska ni på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback