I told ya, I was trouble..



Sådär nu har jag orkat knäppa kort på min jacka från H&M som sålt slut. En annan grej som sålt slut på hemsidan var den svarta körsbärsblusen jag ville ha men aja man har inte alltid tur. Vilken tur att 36:orna på jackan tog slut innan jag hann beställa för min 38:a satt alldeles lagom bra, tror den mindre storleken skulle varit för kort i armarna. Jag har dock inte vant mig än med jackan eftersom den är midjekort. Tycker egentligen inte om midjekorta kläder eller jackor men det går väll att vänja sig. Jag kan tänka mig att  om jag skulle sälja denna jacka senare så skulle jag kunna sälja den för en hög summa eftersom många vill ha den, det känns bra! Idag var jag sjukt trött i skolan. Vi kom igång lite med konflikt arbetet om Sudan i gruppen men bara lite. Att vi ska ha en till temavecka vecka 14 gör mig så arg. Orka! Jag höll på och somna under filmen vi såg på slutet, det var riktigt svårt att hålla ögonen öpnna när de fladdrade vilt.


           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback