Söndags mys.


Då var det söndag igen och ingen bakfylla även om jag ganska mycket igår, men jag råkar oftast inte ut för bakfyllor hur myckt jag än dricker konstigt nog, bara om jag blandar olika sorters alkohol. Drog med Emma till Falun på eftermiddagen och kom hem till Beckie och Linn, där fanns även Vero och Johanna på plats, de höll på att fixa sig osv och jag och Emma joinade. Sedan kom det lite folk och vi började dricka och lyssna på en massa musik. Mer folk droppade in, mer öl, mer musik. Den lilla lägenheten blev ganska fullproppad men det var mysigt, haha. Vi lagade även några kastruller med makaroner som vi åt med Heinz ketchup, fan vad god den ketchupen är alltså, hade fan nästan glömt det. Gott som fan vare iallafall. Allt som allt tror jag att vi var ungefär 20 st som mest och det var mycket i den ettan kan jag säga.

Nej men jag hade trevligt som fan, förfester är alltid bäst! Sedan runt 23.00 eller lite senare drog vi alla till stan för att gå ut på ett ställe, vi hamnade i Rådhuskällaren, mysigt ställe men dött, chilla där ett tag och sen gick några av oss till Banken. Trångt ställe med typ ecstacy musik, man blev helt cp och vi dansade på. Sen kom min favorit låt Sweet dreams med Eurtyhmics och det var typ den bästa remixen jag hört, blev typ galen. Sen blev vi splittrade och runt klockan ett så blev jag, Linn och Emma hungriga så vi blev inkastade in på sibylla av några trevliga grabbar vi snacka med, jag och Linn åt och vi alla skrattade så jäkla mycket, Ladyyy Gagaaa, jag är för tjock för att stå här..nej asså det var skitkul och sen tog vi bussen hem vid 02.15 och somnade sen till Sune efter en del skratt, hehe. Awesome kväll men Faluns uteliv på lördagar var ingen hit, vi får testa en fredag senare.

Har ätit pannkakor ikväll och nu ska jag kika på Paradise hotel och sen blir det Ugly Betty och project runway!

Några bilder.



















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback