Snorigt värre.


Imorgon ska jag och Emma, kanske Linn göra knäck och kanske även något mer. jag är väldigt sugen på att göra hallon och blåbärs cheesecake men det verkar lite krångligt och ska stå i kylen flera timmar så näe, vi får se vad vi hittar på. Sen så ska jag och mina syskon baka pepparkakor och lussebullar nästa vecka förhoppningsvis. Jag är sugen iallafall. Sen så har jag blivit ganska förkyld av någon anledning, täppt som fan i ena näsan och nyser, samma sak med min yngsta bror. Vettefan om han smittat mig eller jag honom. Drygt som fan äre iaf, usch. På torsdag ska även jag och morsan vaccinera oss, blä hoppas jag inte blir sjuk eftersom jag ska jobba, skulle vara otroligt drygt isåfall.

Mitt nyår kommer spenderas i Rättvik med familjens vänner och en del släktingar i nån bystuga, typ samma sak nästan varje år. Mysigt ett par timmar men sen brukar jag oftast få sug efter att få supa och dansa och det kommer jag nog få där borta efter ett tag då jag lessnat på allihopa men jag kommer inte kunna ta mig hem iaf, kanske kanske inte. Händer ju typ inget annat ändå, nyår i Falun skulle varit nice men dit blir det nog omöjligt för mig att ta mig till eftersom jag blir i Rättvik ett bra tag, aja nyår är så överskattat ändå och ska det bli riktigt kul så ska man antingen vara nån annanstans utanför Mora, typ Stockholm, utomlands eller ja whatever och en awesome hemmafest med bra folk eller annat. Men ja detta blir ju iofs mitt sista nyår i Sverige på ett tag eftersom jag förmodligen ska till Usa nästa år och får fira det med Carro i hettan där så ja det blir nog inge nyår med kompisarna förns 2011/2012 men men, fatta då är jag fan 22 bast, haha.

Aja nu ska jag snora vidare och typ kolla på något.




Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback