Minusgrader.


Gick ut i kylan idag och det var inte kul, kallt som faaan var det! Fyfan vad jag inte saknat kylan och jag kan bara tänka mig hur det kommer bli sen när kylan sjunker mer, uuh får rysningar utav att bara tänka på det. Fikade med Beckie, Linn och Emma och snackade om lägenheten i Falun och massa annat, en del skratt blev det också och det blev nog ganska högljutt haha och Emma tyckte det blev lite pinsamt, hehe. Ungefär två timmar där och sen ut i kylan igen för att gå hem. Tror det blir Falun imorgon.

Annars har jag inte så mycket att skriva om just nu förutom att jag mest ser fram emot de dagar då det händer något. Blir så less på mina vardagar, händer typ ingenting. Tråkigt.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback