Leave me alone.


Hm borde lägga mig snart. Ska upp imorgon innan ett för att sen vid nån tid efter det troligtvis fika med Emma, Linn, Lars, Markus och Maria. Kan bli kul. Får se om en Anna vågar dyka upp om hon vet att jag också ska vara där. Blev lite smått upprörd igår när jag påminnde Emma och Linn att Anna fyllde år den 26:e som jag inte vet riktigt om de själva mindes men ja de ringde henne och grattade och de skulle ses osv. Hon frågade vad de gjorde och de sa att vi festa hos Markus och berättade vilka som var där men hon banga såklart att komma när hon hörde mitt namn men vad hade hon förväntat sig annars, hon visste väll såklart att jag också var där men tydligen var hon "sjuk" fast det förvånar mig inte heller eftersom jag vet hur hennes immunförsvar funkar men ändå. Så jäkla trött på detta drama och omogenhet. Yeye.

Jag hoppas då att hon dyker upp imorrn och får syn på mig, får se hur hon reagerar då. Sen vafan, jag har tydligen cuttat mig på ena fingret, minns att jag märkte att de blödde lite när vi kom till ishallen men jag vettefan hur det hade gått till. Ganska stort hack är det. Aja fylleri. Imorgon ska jag nog köpa en digitalkamera också, äntligen. Snart kommer det att komma upp en massa egopics men det gillas stort för det var ju ett tag sen, hehe.

Godnatt.

Kommentarer
Natalie - It's all about attitude säger:

sv: tack så mkt gullet ^^

2009-12-27 | 12:35:30
Bloggadress: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback