Knäck tjohej.


Shit alltså. Har kokat knäck med Emma idag och fyfan säger jag bara, haha. Allt gick skiitbra med att koka allt osv utan att bränna fast det men sen när Emma säger att man typ måste vara blixtsnabb med att hälla det i formarna eftersom det stelnar skitfort så fick vi lite smått panik och gjorde misstaget först med att hälla lite av smeten i nån jävla glasbehållare vi hällde ner i formarna, gick ju typ åt helvete då det rann typ över på vissa så vi slopa den iden och fixade med skedar istället och det gick bättre men det var trixigt.

Så nu har jag äntligen fått smaka på knäck, har säkert ätit det när jag var yngre utan att minnas det men det hemska var ju att det fastna i tänderna och jag hatar sånt ju!! Aja ganska gott var det. Bättre att suga på, haha. Imorgon ska jag vaccinera mig mog grissjukan med morsan nångång på eftermiddagen, ja jag går ju fan helt emot det jag sa förut då jag var bombsäker på att jag inte skulle göra det, Selma påminnde mig hehe nä men alltså jag kan ju erkänna att jag blev småttskraj när jag blev lite smått febrig typ förra veckan så ja whatever jag är mer skraj för komplikationer i framtiden men men.

Nu ska jag titta på ännu ett avsnitt av Paradise hotel som har blivit sjukt kul att titta på nu när Rami kommit in och sen ska jag suga vidare på knäcken!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback