Klockor.


Var nere på stan idag med Linn. Lunchade först på kaffestugan och snackade sen kikade vi runt lite. Kollade på hur mycket en externhårddisk kostade och det var ganska dyrt men värt, Beckie du får hjälpa mig sen på hur jag ska göra och så sen när du kikat på min cp dator, hehe. Vi var in på Ur & Penn och hittade de skitsnygga Jet set klockorna i olika färger men Linn hitta dock en annan typ guldig med brunt armbandstjoffs som hon ska önska sig och jag hitta en perfekt snygg svart från Jet set och det kostar bara 598 kr. Så en sån kommer jag önska mig. Sen hitta vi inte så jättemycket mer, la undan ett par paljett shorts med högmidja på H&M tills imorrn som jag ska köpa, vet inte hur de sitter på exakt men får testa imorrn. De är typ en kopia på dem från topshop jag lagt upp förr men dock inte lika snygga men de får duga för priset.

Min farsa är knäpp och vill att jag ska jobba i Malung några gånger efter jul men det går ju fan typ inte eftersom jag kommer typ jobba varjedag fram till början av januari, så glöm det! Sen var han vääldigt generös och ger mig 2000 kr till att handla julklappar med, får dem på torsdag så får jag dem på kvällen får jag köpa min mammas på fredag och resten på måndag. Alltihop kommer ju absolut inte behövas till 3 presenter, har redan farsans klara fast jag kanske köper något mer så jag kommer spara resten som blir över till mellandagsrean och alla elektroniska grejer jag vill ha. En tripp till Borlänge blir det nog också.








Här är några av klockorna, vissa har transparenta armband som man kan se tydligt på den röda och det finns icke transparenta. Sen finns det med inte så bred diamantring runt klockorna och även vissa med silver och röda diamanter. olika modeller alltså. Den röda, vita, lila och den ljusrosa som ej finns på bild är riktigt snygga och jag skulle lätt velat ha nån av dem om jag inte hade velat haft svart men vem vet en till färg skulle vara nice.




Här är den svarta som jag vill ha. Armbandet är inte transparent, ganska fult på svart och med bred diamantring. Jag vet att det är ganska tråkigt med svart när det finns fler coola färger men svart matchar till allt och de andra blir svåra att matcha till mina kläder men kanske köper nån annan färg sen nån annangång, vem vet.

Kommentarer
FAMOUSGIRLFRIEND - with a start from here to there säger:

de klockorna verkar vara väldigt populära nu!

2009-12-17 | 03:21:33
Bloggadress: http://messydiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback