Helvetes dag.


Vilken helvetes morgon. Hade fortfarande ont i huvudet, lite ont i halsen och lite illamående. Har typ inte kommit ur sängen förns klockan halv tio typ då jag tog en dusch. Annars har jag mest legat i sängen, haft ont och typ gråtit som fan och min mamma har varit skitsnäll och pysslat om mig. Fixat varmt te, mat och annat så jag skulle få i mig något medans jag bara låg i sängen och höll på att dö. Det var inte så trevligt kan jag säga. Det är bättre nu men jag har fortfarande lite ont. Sen så lyfte Linn en tung sten från mitt hjärta typ nyss också, skönt!

Idag var visst allt som vanligt igen märkte jag, det som hände igår var visst som bortblåst, sånt gör mig förvirrad men men jag ska väll inte klaga? Vissa människor har väll sina perioder och ibland får man väll respektera det. Aja bra att allt är ok nu iallafall. Personen läser typ inte min blogg iallafall. Haha.




En sån matlåda vill jag ha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback