Happy girl.


Mår bättre nu och känner mig glad. Vaccinet tar jag nog nästa vecka. Ihelgen blir det Falun, jag och Emma åker ner och förfestar med brudarna och sen kommer det en del folk och sen bär det av ut på nån klubb, kommer nog bli kul. Men det som gjorde mig mest glad var att Thomas kommer till Mora ihelgen, måste snacka med honom mer om det osv. Äntligen får jag träffa mysisen igen, som jag har längtat! Behöver lite action så att säga, hahahahah. Nej men kommer bli mys, hoppas vi hinner ses på något sätt. Sen blire Das Boot i februari också, kommer bli aweeeesomeeee! Hoppas på nåt bra band iallafall.

Imorgon blir det fika med Carro och lite andra ärenden. Julklapps handlat har jag fan inte äns börjat med, suger på sånt. Vet iallafall vad jag ska köpa till morsan men resten vet jag inte. Blir svårt och jag vill helst bli klar med det så fort som möjligt så jag slipper stressen, paniken och en massa jävla folk. Jag vet knappt själv vad jag önskar mig men en björnfitta, pengar och Sims 3 är iallafall några. Sen när julrean slår till ska jag bland annat köpa ipod högtalare. Aja hörs då.



Jag, Thomas och Carro i Tanto i Stockholm i maj. Jag och Thomas kör på solglasögon i mörkret ute, hahah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback