God jul!


God jul på erl alla! Imorse åt jag go frukost med familjen och sen bar det av en snabb sväng förbi Åhlens för min del för att stressköpa hårfärg, meeen den enda permanenta röda hårfärgen jag gillar heter kashmir red men den fanns såklart inte så det fick bli gamla intensiv röd som är mer åt det bruna hållet beroende på hur ljust hår man har innan och jag har ju ganska mörkt så det blir lite skiftningar men vafan inget att göra åt, tänker inte vara orange i håret imorgon, så hellre mörkrödbrun tills cp toningarna kommer. Kommer inte vara nöjd men inget att göra åt.

Sedan handla vi en snabbis på maxi och nu sitter vi hemma och förbereder. Min familj äter mat ganska sent, runt 18.00-19.00. beror på när maten blir klar och sen öppnar vi paketen typ en halvtimme eller en timme efter, skiftar där med och efter det tar vi det bara lungt. Typiskt att vi inte hann på bolaget igår, skulle köpa en flaska vin till mig, mamma och pappa, hade varit trevligt och skumt att dricka vin med dem, haha.

Vet inte om jag ska klä upp mig, är bara vi i familjen ändå, får se. Sen senare ska jag färga håret och imorgon börjar vi dricka tidigt. Förövrigt så är jag helt kär i min nya adidasjacka, bor typ i den numera, haha. Ska testa ögonskuggan och concealern senare också. Nej men god jul på er alla igen och ha en mysig kväll så hörs vi.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback