Fredags mys.


Ajjeee! Ont i armen som fan typ, jävla sprut fitt helvete!! Började göra lite småttont igår natt och när jag skulle sova gick det inte att ligga på ena sidan av kroppen pga armen, inte kul. Sen kan jag inte lyfta armen riktigt, inte högt iallafall. Tur som fan att det är vänster arm och inte höger för då hade det varit riktigt drygt. Det har svullnat upp lite och det ömmar, inte skönt. Sen har jag ont i huvudet igen och förkyld ännu en gång, great!

Var inte så jättemånga på Avatar idag konstigt nog och resten av helgen väntar 8 timmars dag med start 13.10, buhu. Nu ska jag dricka underbart gott te med bär som luktar ljuvligt i näsan, suga på knäck och fortsätta kolla på del två av filmen Precious och sen blir det tredje filmen av Underworld, tittat på två och nu blir det tredje och sista, Underworld Evolution!


Några bilder på Lady Gaga fotat av underbara fotografen David Lachapelle!









Kommentarer
Kahrein säger:

Sv: jaa.. why?

2009-12-19 | 10:33:09
Bloggadress: http://kahrein.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback