Falun.



Hahahahahahahha!! Asså jag fick lov att sno denna från Beckies blogg. Pedobear? Hahahha.



Gick upp runt tio, halv elva imorse och skulle göra mig iordning inför Falun och helt plötsligt så börjar jag må jätteilla och det känns som om att jag ska spy men det gör jag inte, det var skitdrygt och jag fick inte i mig något heller. Vi kom iväg ganska sent och jag fixa med mig en macka att äta i bilen men jag typ sov nästan hela bilresan för att jag mådde skumt och mackan låg i min hand hela tiden, haha. Vi åt på American takeaway men jag åt typ en pytteliten pizza för 46 kr, sjukt. Sen kika vi på lägenheten och den var ganska nice förutom vissa tapeter som i köket bland annat och inuti köksluckorna, var ganska vidrigt. Vi hjälpte med att tejpa med maskeringstejp och sen målade Linn kanterna med förgrundsfärg, de ska alltså måla hela rummet vitt samt hallen och iköket ska de fixa en snygg tapet och lägga nytt golv och även fixa inuti köksluckorna och annat, kommer nog bli fint när de fixat allting. Beckie kom förbi också och de blev klara med den längsta väggen och imorrn ska Linn och Emma dit igen och ha på självaste färgen plus de andra väggarna. Sen blev det donken och hem.


Imorgon erbjuds det tydligen vaccination till olika åldrar, bland annat från typ 16-24 år mellan 09.00 och 16.30 tror jag att det var, på Strandens skola, står också i Mora tidningen. Funderar på om jag ska ta och göra det iallafall nu när det börjar bli brist på det och när de väl kallar de flesta, mja vi får väll se. Ska jobba imorrn också, dock kort pass imorgon men resten av helgen lite längre. Nu vet jag inte vad jag ska göra. Är hungrig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback