Brrr!!


Var nere på stan och käkade lunch på Vi på hörnet med familjen idag, mysigt. Sen fixa jag storleken på min snygga klocka och fixade lite saker åt Selma. Haha hade fan nästan glömt att jag ska på bio idag 20.30 hm det betyder alltså att jag missar Victoria Secret Fashion show klockan 20.00, aja får se reprisen sen. Just nu degar jag mest och vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig imorgon, ser inte direkt fram emot imorgon men men vill bara att nyår ska vara över, överskattade dag. Nästa år firar jag den förhoppningsvis i soliga Californien, fett!! Kanske blir mitt bästa nyår hitills i mitt liv, ja fan klart det blir! Min bror är dessutom dum i huvudet, min pappa köper Sims 3 åt mig istället på fredag. Ska fan spela sönder det ihelgen, haha! Faaan jag glömde att ringa tatueringsstudion i Stockholm, undrar om de har öppet imorgon? Annars får jag prova på fredag.


Här får ni en nice video från Lindsay Lohans photoshoot och en bra partylåt!








Äckligt svinkallt är det ute också, uuusscch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback