Bra dag.



Hej allihopa! Nu är julen slut och jag har haft det mysigt. Har ätit en massa prinskorvar som lätt är min favorit på julbordet, druckit julmust och bara tjockat mig, sedan blev det julklappsöppnings dags. Jag fick allt jag önska mig, en grå snygg björnfitta, svarta snygga klockan som jag visat er förut, pengar och sen ska jag få Sims 3 på lördag eftersom min bror varit så seg på att köpa den. Jag är glad iallafall.

På juldagen ska vi nog vara hos Markus och jag hoppas han fixar lite hb, eller det spelar inte så stor roll för mig eftersom jag har ganska mycket dricka ändå och har jag hb också plus allt annat jag ska dricka med tanke på att vi börjar kröka ganska tidigt så kommer jag nog bli superknack och troligtvis spy den natten när jag är hemma som jag typ nästan alltid gör när jag blandar sprit, cider och öl i mängder men men det får man ta, tur att jag inte är en sån som är bakis länge när jag gjort så, tycker synd om andra som jämt blir bakis. Jag ska iallafall lägga en påse brevid sängen som emergency ifall att. Sen den stora frågan, vad fan ska man ha på sig imorgon? Ja det ständiga problemet, eller inte. Aja får väll se imorgon. Har dessutom färgat håret nu med den intensiva röda hårfärgen och det är ju inte så jag vill ha egentligen utan ljust intensivt röd men skitsamma, nästa vecka blir jag riktigt röd igen!

Imorgon blir det jag, Linn, Emma, Beckie, Dennis och Markus. Carro fick inte tag i en biljett så jag festar med henne dagen efter istället, förhoppningsvis hos Markus med Viktor där också, skulle vara awesome. Nej nu ska jag väll käka upp det sista jag har av Marabou chokladen jag fick i posten som är äckligt god och kanske se en film eller serie.

Puss.


Jo här är två youtube klipp med två tjejer som fixar sina luggar @ rockabilly/pinup aktigt. Den första är en slags fejk lugg man kan fixa om man inte har en vanlig lugg, jätte fiffigt, lite som en faux lugg och det andra klippet visar ett skitbra tips hur man kan göra en faux lugg snabbare och bättre, man kan göra den luggen utan korven hon har under också, haha. Ibland är det synd att jag har en kort lugg och inte kan fixa sånna luggar men ska ju spara ut lite sen så då får ja passa på innan jag klipper kort igen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback